Regulamin gabinetu
Poniższy Regulamin określa zasady korzystania z usług w gabinecie kosmetologicznym “Zawistowska Gabinet Pmu i Kosmetologii".
-
Przed umówieniem wizyty każdy Klient ma obowiązek zapoznania się z treścią i zasadami regulaminu. Umówienie się na wizytę jest jednoznaczne z jego akceptacją. Niezastosowanie się Klienta do zasad regulaminu skutkuje zakończeniem współpracy.
-
Zabiegi wykonywane są w gabinecie przy ul. Młodości 4, 05-825 Książenice. Na wizytę można umówić się za pośrednictwem platformy Booksy, w wiadomości prywatnej, pod numerem telefonu 662353071 lub osobiście w gabinecie
-
Wszystkie usługi wykonywane są w należytą starannością i zgodnie ze sztuką zawodu kosmetologa.
-
Pracujemy na profesjonalnym certyfikowanym sprzęcie oraz profesjonalnych preparatach gabinetowych.
-
Podchodzimy indywidualnie do potrzeb Klienta. Należy pamiętać, że efekt końcowy może nieznacznie różnić się od zamierzonego przez Klienta. Każda skóra jest inna i ostateczny efekt końcowy zostanie poddany konsultacji przed wykonaniem zabiegu.
-
Przy planowaniu zapisów przed ważnymi uroczystościami prosimy uwzględnić wizytę próbną/konsultację.
-
W przypadku wystąpienia przeciwwskazań lub różnic wynikających z niezgodności z naszą estetyką i etyką pracy Kosmetologa rościmy prawo odmowy wykonania usługi lub do zmiany terminu wizyty.
-
Na wizyty przychodzimy bez obecności osób trzecich.
-
Klienci od 15 do 18 r.ż obsługiwane są wyłącznie za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego. Wizyta małoletniej/małoletniego odbywa się wyłącznie pod obecnością rodzica/opiekuna prawnego.
-
Przypomnienia o wizycie wysyłane są dzień przed planowanym spotkaniem. Brak potwierdzenia jednoznaczny jest z anulowaniem wizyty.
-
Punktualność. Dla każdego Klienta przeznaczony jest określony czas na staranne wykonanie usługi. Spóźnienie może być jednoznaczne z możliwością odmowy wykonania usługi lub skróceniem czasu i nie wykonaniem wszystkich elementów zabiegu bez możliwości obniżenia ceny końcowej za zabieg. Dopuszczalne spóźnienie wynosi max. 15 minut po uprzednim poinformowaniu gabinetu i uzgodnieniu czy zabieg zostanie wykonany.
-
W przypadku nieodwołania wizyty i nie stawienia się na nią bez poinformowania gabinet obciąża Klienta opłatą w wysokości 50zł za nieodbyte spotkanie przy zapisie na kolejną wizytę. Kolejny raz wiąże się z wpisaniem na Czarną Listę i zerwaniem współpracy bez względu na jej etap. Na wszelkie wiadomości i telefony gabinet odpowiada w godzinach 9:00-20:00.
-
Dokonujemy zapisów z maksymalnie 2 miesięcznym wyprzedzeniem.
-
W przypadku zwolnienia się terminu zostanie umieszczona informacja na social mediach FB “Zawistowska Gabinet Pmu i Kosmetologii” oraz Instagramie “zawistowska.gabinet”. W okresach świątecznych i sezonowych przy pełnym obłożeniu grafiku pierwszeństwo zapisu mają klientki z listy rezerwowej.
-
Gabinet nie odpowiada ze niezadowolenie klienta z efektu końcowego zabiegu wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli zabieg został wykonany zgodnie ze sztuką kosmetyczną, ogólnie przyjętymi standardami oraz etyką pracy kosmetologa po wcześniejszym ustaleniu szczegółów z klientem i zaakceptowaniu ich.
-
Jedynym potwierdzeniem wizyty jest obowiązkowa wpłata zadatku. Zadatek w wysokości 30% całkowitej wartości usługi. Zadatek powinien zostać przekazany gotówką, na numer rachunku bankowego 30 1160 2202 0000 0002 8527 2802 lub BLIK 798733256. Tytuł przelewu: Imię Nazwisko, data wizyty. Po dokonaniu wpłaty proszę o przesłanie potwierdzenia. Kwota zadatku zostanie odliczona po wykonaniu usługi od całości kwoty. PŁATNOŚĆ ZA ZABIEG W DNIU WIZYTY: NA MIEJSCU I TYLKO GOTÓWKĄ LUB BLIKIEM NA TELEFON. Wpłaty zadatku dokonujemy bezpośrednio po zapisie. Brak wpłaty zadatku w przeciągu 24h skutkuje anulowaniem wizyty. Zadatek jest bezzwrotną formą rezerwacji konkretnego terminu. W przypadku odwołania wizyty zadatek nie ulega zwrotowi. Zadatkowaną wizytę można przełożyć jeden raz bez utraty zadatku najpóźniej 7 dni przed planowaną wizytą.
-
Wpłacony zadatek jest wpłacany na konkretną usługę, nie podlega zwrotowi ani nie można wykorzystać go przy innym zabiegu.
Zadatek nie jest zwracany również w przypadku, kiedy:
- Klient nie poinformuje, że nie pojawi się na wizycie;
- Klient odwoła wizytę na mniej niż 7 dni przed wizytą;
- Na wizycie okaże się, że istnieją przeciwwskazania do zabiegu, o których klient nie poinformował w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej;
- Klient na wizycie zdecyduje, że jednak rezygnuje z wykonania zabiegu.
Zapis na nowy termin= wpłata nowego zadatku.
-
W przypadku kwestionowania efektu końcowego zabiegu Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę- w sytuacji zasadnych podstaw reklamacji gabinet zastrzega sobie zwrot części lub całości opłaty za zabieg.
-
Każdy klient ma prawo do reklamacji zabiegu. Pisemne reklamacje wysłane na mila aleladniebyz@gmail.com rozpatrywane będą w ustawowym czasie 30 dni roboczych.
-
Niniejszy regulamin posiada elementy osobne dla poszczególnych zabiegów w postaci ZGODY na wykonanie zabiegu. Obowiązek wypełnienia ww. zgody jest podstawą do wstępnej kwalifikacji Klienta na zabieg. Klient ma obowiązek powiadomić o wszelkich dolegliwościach, które mogą wpłynąć na przebieg i efekt końcowy zabiegu.
-
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych powinny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.